City impulses
Osrednja tema projekta je povečanje atraktivnosti mestnih središč in kakovosti bivanja v njih.
Glavni cilj projekta je bil zagotoviti učinkovite spodbude za trajnostni razvoj mest v programskem območju in krepitev mreže čezmejnega sodelovanja. V okviru projekta sta se izdelala model marketinga mestnega jedra in upravljanje mestnega jedra ter SWOT analiza, izvedeni sta bili dve delavnici za vzpostavitev mestnega marketinga v Velenju, prav tako pa smo izvedli tudi pilotne aktivnosti.
Glavni rezultati projekta City Impulses so zagotovo odprtje Galerije na prostem na pešpoti, ki vodi od glavne velenjske pošte do Kardeljevega trga, tržnica z nadstreškom, igrišče brez igral za najmlajše na osrednjem prostoru sprehajališča ter ureditev forma vive s klopjo ob Osnovni šoli Šalek, ki so nastale v sodelovanju s prebivalci Šaleka.
MEJNIKI PROJEKTA
- Odprtje galerije na prostem
GALERIJA
LOGOTIPI
2014
1.100.000,00 EUR
200.000,00 EUR
Projekt je bil sofinanciran s strani čezmejnega programa Slovenija-Avstrija v višini 85 % ter nacionalnega sofinanciranja v višini 10 %.
Technologiezentrum Deutschlandsberg GmbH (vodilni partner), Weizer Energie- Innovations- Zentrum GmbH, Stadtgemeinde Ferlach, Stadt Graz, občina Jesenice