Pridobili sredstva za digitalno promocijo turistične ponudbe
Zavod za turizem Šaleške doline je v okviru Javnega razpisa za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2021 pridobil skoraj 20 tisoč evrov za izvedbo intenzivne digitalne promocijske kampanje s ciljem povečanja prihodov in nočitev v Šaleški dolini.
Zavod za turizem Šaleške doline je kot nosilec vodilne destinacije Šaleška dolina pri Slovenski turistični organizaciji uspešno prijavil projekt Promocija Šaleške doline v letu 2021, ki bo sofinanciran v višini 90 % oz. 18.900 evrov (brez DDV). S projektom želimo krepiti promocijo turistične ponudbe Šaleške doline, predvsem primarnih produktov z višjo dodano vrednostjo.
V sodelovanju s strokovnjaki s področja digitalnega marketinga in z različnimi mediji bo Zavod za turizem Šaleške doline izvedel promocijsko kampanjo s poudarkom na doživetjih destinacije. Glavne komunikacijske teme vodilne destinacije Šaleška dolina bodo: zdravje in dobro počutje, kulinarika ter turizem na podeželju. V ospredju bo promocija destinacije kot varne, zdrave in dostopne destinacije. Skozi promocijo želimo obiskovalce spodbuditi h koriščenju turističnih bonov v našem okolju. Kampanja bo potekala na slovenskem in bližnjih tujih trgih predvidoma do novembra 2021.
Šaleška dolina uspešno sledi viziji Slovenije kot zelene, butične destinacije za 5-zvezdična doživetja. Zavod za turizem Šaleške doline v ospredje postavlja trajnostni razvoj turizma, kar potrjujejo v preteklem mesecu pridobljeni potovalni standardi Green&Safe ter znak Safe Travelers. Velenje ponosno nosi tudi znak Slovenia Green Destination Silver.
V Zavodu za turizem Šaleške doline se zavedajo, da sta promocija destinacije in snovanje zanimivih vsebin ključnega pomena za nadaljnji razvoj turizma.