Dva promocijska videa Šaleške doline osvojila prestižni nagradi v Berlinu
Zavod za turizem Šaleške doline se med 4. in 6. marcem 2025 uspešno predstavlja na vodilnem svetovnem turističnem sejmu ITB Berlin, kjer je na tekmovanju The Golden City Gate prejel dve srebrni priznanji. Nagrajena sta bila promocijska videa Šaleška dolina – trajnostna destinacija in Lokalna kulinarika Šaleške doline. Priznanji sta dodatna potrditev za Šaleško dolino kot trajnostno in inovativno turistično destinacijo, ki obiskovalce navdušuje z neokrnjeno naravo, bogato kulturno dediščino in edinstvenimi doživetji.
Promocijski video Šaleška dolina – trajnostna destinacija, ki ga je za Mestno občino Velenje ustvaril Matej Vranič, kulturni ustvarjalec leta 2024 Mestne občine Velenje, je osvojil 2. mesto v kategoriji Green Destination. Video na izviren način prikazuje naravne lepote, trajnostne turistične prakse in odgovorno ravnanje z okoljem, ki so ključni elementi turistične ponudbe regije. Poleg promocije destinacije ozavešča tudi o pomenu trajnostnega razvoja, ki postaja osrednji trend v sodobnem turizmu.
Nagrajen je bil tudi promocijski video Lokalna kulinarika Šaleške doline, avtorja Grege Neuvirta, ki je osvojil 2. mesto v kategoriji Chef. Sodelovanje z Boštjanom Volkom, mladim chefom Evrope 2023, in Čebelarstvom Čanč, ki ima najdaljšo čebelarsko tradicijo v regiji, je pripomoglo k avtentičnemu prikazu okusov Šaleške doline. Video poudarja pomen lokalne pridelave in uporabe svežih sestavin, ki prispevajo k uveljavitvi regije kot destinacije vrhunske kulinarike.
Prejeti nagradi potrjujeta, da so prizadevanja Zavoda za turizem Šaleške doline pri promociji regije in trajnostnem razvoju turizma prepoznana tudi v globalnem prostoru. To dokazuje tudi stalna rast števila obiskovalcev.
V letu 2024 je Šaleško dolino obiskalo 38.918 obiskovalcev, ki so skupaj zabeležili 107.521 nočitev, kar predstavlja 16-odstotno rast v primerjavi z letom 2023. Velenje je obiskalo 16.048 obiskovalcev, ki so skupaj zabeležili 38.172 nočitev, kar je 15,4-odstotna rast glede na leto prej. Ti podatki potrjujejo vse večjo prepoznavnost destinacije in uspešnost razvoja turizma v regiji. Med tujimi gosti jih največ prihaja iz Nemčije, sledijo jim Avstrijci.
Uspeh na tako uglednem mednarodnem sejmu potrjuje, da Šaleška dolina uspešno sledi trajnostnemu razvoju in postaja prepoznavna turistična destinacija na globalnem zemljevidu.
Hvala vsem, ki prispevate k razvoju in promociji turizma v Šaleški dolini!
